Safe-Cold 3-delad BXH 2490x2800 mm

Skiljeväggsystemet SafeCold bygger på en patenterad fastspänningsanordning vilket gör den helt oberoende av skenor och andra anordningar i byggnationen. Väggen tillverkas av återvinningsbara material och är helt freonfri. Isolationsmaterialet har ett Thermal Conductivity värde om 0,034 W∙m∙K. Väggen är endast 30 mm tjock, vilket gör att den tar minimal plats vid in- och utlastning. Tredelad vägg är perfekt när dubbla lastplan används. Väggsystemet är flexibelt och tillåter personliga lösningar, t.ex. minikylrum mm. Vikten på SafeCold elementen är ca: 10 kg/m². Tillverkas 3-sektionsbredd. Höjden på denna modell är 2800 mm och den har lös topplist. Detta för att man själv skall kunna kapa ned denna enligt eget behov. För de högre modellerna rekommenderas 3-sektioners för att få lättare vikt per sektion, samt den fördelen att var sektion då kan placeras mellan lastbalkar i ett Double decking ekipage, då skijleväggssystemet ej används.
Läs mer
Artikelnummer:
280110121
Tidigare ID:
56T4-3-280
Beskrivning:
Safe-Cold 3-delad | BXH 2490x2800 mm Thermal Conductivity 0,033 W/mK | OBS! Rå höjd 2800mm Lös taklist | Mellanvägg

    Beskrivning

    Skiljeväggsystemet SafeCold bygger på en patenterad fastspänningsanordning vilket gör den helt oberoende av skenor och andra anordningar i byggnationen. Väggen tillverkas av återvinningsbara material och är helt freonfri. Isolationsmaterialet har ett Thermal Conductivity värde om 0,034 W∙m∙K. Väggen är endast 30 mm tjock, vilket gör att den tar minimal plats vid in- och utlastning. Tredelad vägg är perfekt när dubbla lastplan används. Väggsystemet är flexibelt och tillåter personliga lösningar, t.ex. minikylrum mm. Vikten på SafeCold elementen är ca: 10 kg/m². Tillverkas 3-sektionsbredd. Höjden på denna modell är 2800 mm och den har lös topplist. Detta för att man själv skall kunna kapa ned denna enligt eget behov. För de högre modellerna rekommenderas 3-sektioners för att få lättare vikt per sektion, samt den fördelen att var sektion då kan placeras mellan lastbalkar i ett Double decking ekipage, då skijleväggssystemet ej används.